تاون هاوس 3 غرف للبيع فى جولف اكستينشن / بالم هيلز 6 اكتوبر

3 غرف تاون هاوس للبيع فى جولف اكستينشن / بالم هيلز 6 اكتوبر

3    3
رقم الإعلان: GB39761
القسم:
تاون هاوس / للبيع
السعر:
إتصل بنا
حالة التشطيب:
نصف تشطيب
مساحة الأرض:
250 م2
مساحة المبنى:
285 م2
رقم الطابق:
الدور الأرضى
إجمالى عدد الطوابق:
عدد الغرف:
3
عدد دورات المياه:
3
تطل على:
Landscape
السعر:
جنيه مصرى 0
المقدم:
جنيه مصرى 5,100,000
الأرتفاع المسموح:
آخر تحديث:
Sat 18 Mar 2023

إحنا في "ساكنين" ملتزمين أننا نقدم ليكم كل المعلومات اللازمة علشان تاخدوا قرارات أحسن لما تيجوا تشتروا أي عقار.إحنا شايفين إن أفضل استثمار عقاري ممكن تعملوه هو الاستثمار اللي بيلبي حاجاتكم أنتم وعائلاتكم, علشان كده إحنا كفريق دايماً بنفكر في طرق متنوعة علشان نساعدكم تاخدوا القرار الصح. في المقالة ديه هنعمل لكم مقارنة بين كومبوندات جولف فيوز و جولف أكستنشن في مدينة 6 أكتوبر.

جولف فيوز وجولف أكستينشن هما أتنين من أهم وأكبر مشاريع لشركة بالم هيلز للتطوير العقاري وإللي بتعتبر واحدة من رواد شركات التطوير العقاري في مصر كلها. الشركة تم تأسيسها سنة 2005 ومن التاريخ ده مشاريعهم ماوقفتش. مشاريع بالم هيلز موجودة في أنحاء الجمهورية وبيغطوا أكتر من 27 مليون متر مربع في مصر. جولف فيوز وجولف أكستنشن متواجدين في مدينة 6 أكتوبر والأتنين بيوفروا مجتمع عمراني راقي ومتكامل للساكنين. أنواع الوحدات مختلفة بين فيلات وتوين هاوسز وتاون هاوسز. غير أكيد المساحات الخضراء الواسعة اللي بتعتبر علامة مميزة للمشروعين.

البيوت في جولف فيوز

السكن في جولف فيوز تجربة فريدة لأن جولف فيوز متصمم بطريقة بتدمج طراز البناء العصري مع الطبيعة. موقع جولف فيوز في واحد من أكبر المجتمعات السكنية وهو بالم هيلز 6 أكتوبر. جولف فيوز ممتد على مساحة 500 فدان ومتوفر فيه 642 وحدة سكنية على مستوى عمراني عالي. وزي ماهو واضح من الأسم كل البيوت بتطل على ساحات الجولف الخضراء والشاسعة.